Úvod Diskuze - poradna

Diskuze - poradna

Potřebujete poradit? Napište nám svůj dotaz a naši odborníci se Vám pokusí odpovědět. Přidat dotaz >>

 


Diskuse (190 komentářů)

Barbora Konečná, (24. 03. 2011 14:38) Reagovat
Dobrý den, ráda bych se s vámi podělila o zkušenosti s našimi výrobky, které pomohli lidem s atopickým ekzémem. Užívali OK Omegu a OK factorbazi. Jsou to přírodní potravinové doplňky stravy, které můžete nakoupit se slevou 40%. Kontaktujte mě a ráda Vám řeknu více: tel. 603 742 092 či email: bk.baruska@seznam.czDo 2 měsíců byl ekzém pryč! Moje vnučka Kristýnka (5 let) se několik let trápila se svědivým ekzémem, který měla rozškrábaný do krve. Dávala jsem jí OKG FactorBase a OK Omegu+ vnitřně i zevně a do 2 měsíců byl ekzém pryč. Je to již rok a je bez potíží. Božena Š., Brno Barbora Konečná, Nezávislý partner OKG r.č. 03-000773Telefon: 603 742 092 email: bk.baruska@seznam.czwww.okg-fit.cz/VSEPROVAS/ , skype: baruskabk
VM, (03. 04. 2011 07:04) Reagovat
Dobrý den,mám atopický ekzém a alergii na Cathon CG. Nemůžu tak samozřejmě používat běžné antiperspiranty a v létě mám potíže s pocením.Co mohu používat? (antiperspiranty z lékárny a jaké nebo nějaké léky potlačující pocení)? Máte nějakou zkušenost?Děkuji
honza, (07. 05. 2011 13:40) Reagovat
Ahoj. V loketní jamce se mi objevila červená vyrážka, která se během týdne pomalu zvětšovala. Začal jsem místo promazávat nějakým obecným zvlhčovacím krémem, aby pokožka nebyla vyschlá, ale to nepomohlo. Potom jsem zkusil obyčejný Fenistil a ten se s vyrážkou vypořádal za pár dní. Asi po měsíci se objevila znovu a momentálně ji opět úspěšně likviduju Fenistilem. Může to být něco alergického? Mohl by mi alergolog pomoct, aby se vyrážka už neobjevovala?
Petra, (20. 07. 2011 09:03) Reagovat
Dobrý den, u přítele vyrážka - poté exém začínal úplně stejně, jen si toho dlouho nevšímal. Pozor fenistil není zázračný, zaléčí vyrážku jen na určitou dobu a ta se může šířit více na jiných místech. Je dobré to léčit vnitřně a při objevení zarudnutí či vyrážky i pomocí mastiček. Pokud bych Vám mohla více pomoci, napište mail. Petra
KKK, (03. 10. 2012 07:50) Reagovat
Může to být nějaká alergii, třeba i na prací prášek, nebo jste se více potil a je to z toho. Každopádně, když to dobře mizí, tak to nebude nic vážnějšího.
Katka, 29, (07. 07. 2011 14:16) Reagovat
Dobrý den, zajímalo by mne, zda jste se setkal/a s tím, že by zubní čepy a korunky z chrom-kobaltové slitiny mohly způsobovat zhoršení atopického ekzému. Od dětství jej občas mívám na pravém předloktí, ale během posledních osmi měsíců se rozšířil na obě paže a obličej - je prosím Vás možná souvislost s nasazením 2 zubních čepů? Alergologické testy prokázaly pouze slabou reakci právě na chrom a kobalt. Na další testy mne kožní lékařka nechce posílat a mou otázku nedokázala zodpovědět, stejně tak zubní. V ústech žádný zvláštní pocit nemám. Uvažuji o odstranění čepů, ale je to docela složitá procedura a nevím zda by mi to mohlo vůbec pomoci... Děkuji, Katka
Jaruš, (24. 02. 2012 12:05) Reagovat
Dobrý den,chtěla bych se informpvat na atopický ekzém .. oblasti kolem pusy se mi objevuje atopický ekzém!Už na něho mastičky mám co mi lékař předepsal..ale chtěla ybc se zeptat můžu jist sladké jestli to nepodporuje atopický ekzém děkuju piště prosím na muj mail
Nový příspěvek
Copyright 2006–2018 © Atopický ekzém.info
Kontakty